Általános kérdések

Milyen formában tudok rendelést leadni?

Rendelésed interneten keresztül oldalunkon (www.palantabisztro.hu) tudod leadni.

Van-e minimum rendelési érték?

Minimum rendelési érték 1.290 Ft, rendelésed akár csak egy napra is leadhatod.

Hétvégén van kiszállítás?

Hétvégén nem szállítunk, azonban rendelésedet leadhatod Netpincéres vagy Woltos felületünkön hétvégén is, melyet azonnal, frissen szállítunk. Heti előrendelésed bármely napon, akár hétvégén is leadhatod a következő hétre vonatkozólag.

Mikor kell leadnom a heti előrendelésem?

Rendelésed az adott hetet megelőző vasárnap 12h-ig van lehetőséged leadni.

Másnapra tudok rendelni?

Jelenleg nem.

Ingyenes a kiszállítás?

A kiszállítás ingyenes.

Hol tudom elérni az ügyfélszolgálatot?

A 06 30 140 4930 telefonszámon, nyitvatartási időben (10:00-21:30).

Regisztrációval és rendeléssel kapcsolatos kérdések

Akkor is él a rendelésem, ha nem kapok visszaigazoló e-mailt rendelést követően?

Először kérlek ellenőrizd, hogy levelünk nem a spam vagy szűrt üzenet között landolt. Amennyiben így sem találod a visszaigazoló e-mailt, kérlek vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, mivel a rendelés nem valószínűleg nem érkezett be.

Hogyan tudok szállítási címet módosítani vagy új szállítási címet megadni?

A rendelés leadását követően cím módosításra nincs lehetőség, tehát a már megrendelt ételeket a rendeléskor regisztrált címre szállítjuk ki. A következő heti rendelésed előtt tudod módosítani a szállítási címet a fiókodban.

Hogyan tudom lemondani a megrendelt ételeket?

Lemondásra jelenleg nincs lehetőség, a már megrendelt ételeket mindenképpen kiszállítjuk.

 

  

Fizetéssel kapcsolatos kérdések

Hogyan történik a fizetés (készpénzes fizetés esetén)?

A szállítás első napján kell a szállító kollégánál rendezni a rendelés összegét készpénzben. Amennyiben ez nem történik meg, a kolléga nem tudja ott hagyni az ebédet. Kérlek igyekezz a rendelés pontos összegével készülni a futár számára, mivel nem biztos, hogy lesz nála elég váltópénz.

Hogyan tudok bankkártyával fizetni?

Bankkártyával kizárólag online tudsz fizetni rendeléskor. Amennyiben készpénzes átvétellel rendelted meg az ebéded, már nincs lehetőség ezt módosítani.

Tudok SZÉP kártyával fizetni?

Jelenleg erre nincs lehetőség.

Tudok átutalással fizetni?

Átutalással nem lehet fizetni.

Kiszállítással kapcsolatos kérdések

Az ország mely területeire tudok rendelést leadni?

Jelenleg Budapesten belül, a 13. kerületbe szállítunk. Hamarosan bővítjük a szállítási területet, melyről közösségi oldalainkon mindig tájékoztatást adunk.

Mikor szállítják az ebédet?

Hétköznap 8-12h között szállítunk.

Van lehetőség pontos szállítási időpont megjelölésére?

Kérlek ezt az igényedet a megjegyzés rovatban tüntesd fel, igyekszünk figyelembe venni, de sajnos garantálni nem tudjuk. A szállítás nagyban függ a forgalmi- és időjárási viszonyoktól, esetleges technikai problémáktól.

Nem mindig tartózkodom a helyszínen szállítási időszakban, de szeretnék rendelni. Mi a teendő?

Kérlek vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, hogy találjunk megoldást (recepción leadni, helyettesítő ember átveszi a rendelést stb.)

 

 

Étellel kapcsolatos kérdések?

Mekkora egy adag étel?

Leveseink 5 dl-esek, főzelékek ill. főételek átlagosan 40-50 dkg között mozognak, saláták 25-35 dkg. Köreteink 20-25 dkg-osak.

Rendelhetek kis vagy fél adagot?

Erre nincs lehetőség.

Gluténérzékeny/laktózérzékeny vagyok, tudok rendelni?

Ételeink leírásában feltüntetjük az összes elkészítéshez használt összetevőt, azonban szeretnénk felhívni a figyelmed, hogy konyhánkban ettől függetlenül használunk glutént és tejet tartalmazó alapanyagokat, így a teljes glutén- és tejmentességet nem tudjuk garantálni.

Pontosak a feltüntetett tápértékek?

A feltüntetett tápértékek számított értékek, tehát tájékoztató jellegűek.

Használtok-e tartósítószert vagy adalékanyagokat?

Nem használunk tartósítószert, illetve adalékanyagot sem. Ételeinket kizárólag természetes alapanyagokból készítjük.

Milyen dobozban érkezik az étel?

Ételeinket mikrózható műanyag dobozban küldjük, melyet tálcazáró fóliával zárunk le, mely megőrzi az ételek frissességét, zamatosságát.

Hogyan tudom megmelegíteni az ételeket?

Az ételek a dobozzal együtt mikrohullámú sütőben melegíthetőek, a fólia eltávolítását követően. Javasolt melegítés idő: 1,5-2 perc 900 Watton.

Nem azt kaptam amit rendeltem. Mi a teendő?

Kérlek mihamarabb lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal, hogy kijavíthassuk a hibát!